Donnerstag, 5. Februar 2015

Grenzenlos Musik #2 - Estland

Ein kleines unscheinbares Land im Norden Europas: Estland.
Von dort kommt Tanel Padar mit seiner Band Tanel Padar & The Sun. 2001 gewann er zusammen mit Dave Benton den Song Contest.
Hier das Lied "Vale" ( Lüge):




Links: Wikipedia
           Band

Kleiner Sprachkurs Estnisch:

bitte                          palun
danke                       aita, tänan
Hallo!                       Tere!
Tschüß!                    Head aega!
Guten Tag                Tere päevast
Auf Wiedersehen     Nägemiseni



Text mit (unglaublich schlechter, aber immerhin) Übersetzung (von hier):

Miks on nii, et alati
kaugele mõtteis viin,
kus on kaunis kõik,
on kaunis kõik?

Aita võita kahtlusi,
neid tekkinud on tuhandeid
on's maailm tõeline, tõeline?

Ma tean, neist mõtteist loobuma pean,
liiga hea on neis elada.
Kartus näha tõde, et maailm on halb
mu mõtted viib rändama.

Oh häda nüüd, ma tunnen süüd
kas jääb kõik nii, või teisti?
Vaid minust sõltub see, sõltub see.

Aita võita kahtlusi,
neid tekkinud on tuhandeid
on's maailm tõeline, tõeline?

Ma tean, neist mõtteist loobuma pean,
liiga hea on neis elada.
Kartus näha tõde, et maailm on halb
mu mõtted viib rändama.

On raske süükoorem kanda,
mind liialt ängistab see.
Nii lõputult võib kõik see näida,
kui kärsitu on meel.

Ma tean, neist mõtteist loobuma pean,
liiga hea on neis elada.
Kartus näha tõde, et maailm on halb
mu mõtted viib rändama.




Why is it that whenever
Reflections on the far-end vodka
Where are all the beautiful,
There is a beautiful all?

Help me win suspicions,
They caused thousands
There's a real world, real?

I know I have to give up these thoughts,
Too good to live in them.
Fear to see the truth that the world is bad
My thoughts will wander off.

Alas, for now, I can feel
Does everything has a way or another?
But it depends on me, it depends.

Help me win suspicions,
They are caused thousands
There's a real world, real?

It's hard to wear suukoorem
I was too oppressive, it
So it may all be endless naida
If you are impatient pleased 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen